210 8145 670

Dear teacher help me to help you
Mindful teaching for dyslexic learners


Online σεμινάριο για τη διδασκαλία της Αγγλικής γλώσσας σε μαθητές με δυσλεξία - 21 Ιανουαρίου 2018 - Διάρκεια 2 ώρες

Η «λεξιμάθεια» σας καλοσορίζει στις ψηφιακές της τάξεις και σας προσκαλεί να συμμετάσχετε σε αυτό το σεμινάριο που θα σας βοηθήσει να εμβαθύνετε τις γνώσεις σας στα θέματα των ειδικών μαθησιακών δυσκολιών και ταυτόχρονα να εμπλουτίσετε τις διδακτικές δεξιότητές σας με πολυαισθητηριακές και βιωματικές τεχνικές διδασκαλίας.
Στόχος μας να μετατρέψουμε τη διδασκαλία των παιδιών με δυσλεξία σε μία όσο το δυνατόν πιο ωφέλιμη και ευχάριστη εμπειρία τόσο για εσάς όσο και για εκείνα, δίνοντάς σας την ευκαιρία να ακούσετε τα συμπεράσματα στα οποία έχουμε καταλήξει ύστερα από 20 χρόνια εμπειρίας.

Κατά τη διάρκεια του σεμιναρίου θα παρουσιαστούν και θα συζητηθούν θα εξής θέματα:

  • Υπάρχει η δυσλεξία; Τι ακριβώς είναι η δυσλεξία; Σύγχρονα ερευνητικά δεδομένα. Εναλλακτικές προσεγγίσεις για τη ‘θεραπεία’ της δυσλεξίας: Μύθοι και πραγματικότητες.
  • Δυσλεξία και ανάγνωση: ποια είναι η σχέση τους
  • Διαφορές ανάμεσα στην Ελληνική και την Αγγλική γλώσσα. Γιατί οι έλληνες μαθητές με δυσλεξία δυσκολεύονται τόσο πολύ στα αγγλικά;
  • Ποια γνωστικά αντικείμενα αξιολογούμε προκείμενου να γνωρίζουμε τη μαθησιακή ετοιμότητα του μαθητή στην αγγλική γλώσσα;
  • Τι σημαίνει πολυαισθητηριακή διδασκαλία και γιατί χρειάζεται να ενσωματωθεί στη διδασκαλία;
  • Πώς διαβάζει και πώς γράφει στα Αγγλικά ένα παιδί με δυσλεξία;
  • Ποιες είναι οι βασικές στρατηγικές και τεχνικές προκειμένου να βοηθηθεί ένα παιδί με δυσλεξία στην εκμάθηση της αγγλικής γλώσσας;
  • Παιχνίδια κι ασκήσεις που προάγουν το αίσθημα της ομαδικότητας για όλη την τάξη.

Εισηγήτριες Σεμιναρίου


Κοκκώνη Ανθή, Ειδ. Παιδαγωγός :
Η κυρία Κοκκώνη Ανθή γεννήθηκε το 1973. Είναι κάτοχος πτυχίου Κοινωνιολογίας από το Πάντειο Πανεπιστήμιο Κοινωνικών και Πολιτικών Επιστημών. Έχει παρακολουθήσει κύκλο μαθημάτων Παιδαγωγικού περιεχομένου και έχει αποκτήσει Μεταπτυχιακό Δίπλωμα Ειδίκευσης στη Δυσλεξία διετούς φοίτησης (ΜΕd. in Specific Learning Difficulties), από το University of Swansea, Wales (UK) από όπου και αποφοίτησε το 1999. To 1997-1998, σε συνεργασία με το University of Swansea και το British Dyslexia Association (BDA), εργάστηκε ως Υπεύθυνη Ειδική Παιδαγωγός μιας ομάδας παιδιών με μαθησιακές δυσκολίες σε Δημόσια δημοτικά σχολεία της Ουαλίας. Από το 1998-2001, η επαγγελματική της προϋπηρεσία περιλαμβάνει την απασχόλησή της ως Ειδική Παιδαγωγού σε ιδιωτικά κέντρα αποκατάστασης μαθησιακών δυσκολιών σε παιδιά και εφήβους. Είναι κάτοχος άδειας διδασκαλίας δημοτικής εκπαίδευσης σε κανονικά και ειδικά σχολεία, πιστοποιημένη από το Υπουργείο Παιδείας της Αγγλίας και έχει λάβει εξειδίκευση στον τομέα της δυσαριθμησίας. Το 2001, εργάστηκε στο Κέντρο Ερευνών για Θέματα Ισότητας (Κ.Ε.Θ.Ι) ως υπεύθυνη του έργου υποστήριξης, συντονισμού και διαχείρισης του προγράμματος: «Δράσεις ποιοτικής αναβάθμισης των Κέντρων Δημιουργικής Απασχόλησης Παιδιών». Το 2010-2011 εργάστηκε στο Σχολείο Δεύτερης Ευκαιρίας στο Ίλιον όπου και ανέλαβε τη διάγνωση αλλά και τον σχεδιασμό προγραμμάτων παρέμβασης ενηλίκων (18-60 ετών). Από το 2001 είναι ιδιοκτήτρια του πρότυπου Κέντρου Λόγου και Μάθησης, με την επωνυμία «λεξιμάθεια». Απασχολεί 25 αυστηρά εξειδικευμένους επιστήμονες: ειδικούς παιδαγωγούς, λογοθεραπευτές, εργοθεραπευτές, ψυχολόγους, κλινικούς ψυχολόγους, νηπιαγωγούς και κοινωνιολόγους. Το 2012 το κέντρο «λεξιμάθεια», συνεργάστηκε με το Πανεπιστημίου Αθηνών αναφορικά με την εγκεφαλική οργάνωση των μαθητών μέσα από πρωτοποριακές, για τα ελληνικά δεδομένα, μεθόδους απεικόνισης εγκεφάλου. Η κυρία Κοκκώνη έχει συμμετάσχει σε πληθώρα διεθνών και τοπικών συνεδρίων και σεμιναρίων. Διοργανώνει κύκλους σεμιναρίων με ποικίλη θεματολογία και άρθρα της έχουν δημοσιευτεί σε επιστημονικά περιοδικά και εφημερίδες. Η συγγραφική της δραστηριότητα περιλαμβάνει την έκδοση βιβλίου για την διδασκαλία της Αγγλικής γλώσσας σε παιδιά με μαθησιακές δυσκολίες (5μελής ομάδα). Το 2012, ανέλαβε επίσης τον αρχικό σχεδιασμό, υπό έκδοση βιβλίου για τη δυσαριθμησία. Είναι γνώστης της νοηματικής γλώσσας κωφών και μιλάει άπταιστα Αγγλικά και Γαλλικά. Είναι παντρεμένη και μητέρα δύο παιδιών.

Περικλέους Κατερίνα, Ειδ. Παιδαγωγός :
Γεννήθηκε στην Αθήνα το 1975. Σπούδασε Αγγλική Γλώσσα & Φιλολογία (Εθνικό & Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών) κι απέκτησε Πτυχίο Master M.Ed στις Ειδικές Εκπαιδευτικές Ανάγκες (Πανεπιστήμιο Leeds). Έχει εκπαιδευτεί στην Εφαρμοσμένη Ανάλυση Συμπεριφοράς και στους εναλλακτικούς τρόπους επικοινωνίας σε παιδιά που βρίσκονται στο φάσμα του αυτισμού (TEAACH, PECS). Από το 1999, η επαγγελματική της προϋπηρεσία περιλαμβάνει την απασχόλησή της ως Ειδική Παιδαγωγού σε ιδιωτικά κέντρα αποκατάστασης μαθησιακών δυσκολιών σε παιδιά και εφήβους. Εξειδικεύεται στη διδασκαλία Αγγλικών στα παιδιά με μαθησιακές δυσκολίες.. Η κυρία Περικλέους έχει συμμετάσχει σε πληθώρα διεθνών και τοπικών συνεδρίων και σεμιναρίων. Συμμετέχει επίσης ως εισηγήτρια σε κύκλους σεμιναρίων με ποικίλη θεματολογία κι αρθρογραφεί σε περιοδικά για γονείς και παιδιά Έχει συνεργαστεί με σχολές γονέων, με Δήμους και το ΚΕ.Θ.Ε.Α. Η συγγραφική της δραστηριότητα περιλαμβάνει την έκδοση βιβλίου για την διδασκαλία της Αγγλικής γλώσσας σε παιδιά με μαθησιακές δυσκολίες (5μελής ομάδα). Είναι μέλος του EDA και της ΠΕΕΠ Αθηνών.


lexim

ΚΟΚΚΩΝΗ ΑΝΘΗ

ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΟΣ / ΕΙΔΙΚΗ ΠΑΙΔΑΓΩΓΟΣ

lexim

ΠΕΡΙΚΛΕΟΥΣ ΚΑΤΕΡΙΝΑ

ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΑ ΑΓΓΛΙΚΩΝ / ΕΙΔΙΚΗ ΠΑΙΔΑΓΩΓΟΣ

Σε ποιους απευθύνεται το σεμινάριο;
Απευθύνεται σε καθηγητές Αγγλικής γλώσσας
και σε ειδικούς παιδαγωγούς .

Πότε;
Η ημερομηνία διεξαγωγής του διαδικτυακού σεμιναρίου είναι την Κυριακή 21 Ιανουαρίου 2018 στις 10.30.

Διάρκεια: 2 ώρες

Πού θα πραγματοποιηθεί;
Στη νέα διαδικτυακή μας πλατφόρμα
μέσω της Blackboard Collaborate.

Οι συμμετέχοντες θα είναι σε συνεχή επαφή με τους εισηγητές και θα επικοινωνούν μαζί τους σε πραγματικό χρόνο (real time) για να υποβάλλουν ερωτήσεις και τυχόν απορίες μέσω γραπτών μηνυμάτων (chat).

Κόστος συμμετοχής: 10 ευρώ (Είναι απαραίτητη η εγγραφή σας πριν την έναρξη του σεμιναρίου).

 

Προαπαιτούμενα:
Οι εκπαιδευτικοί προκειμένου να παρακολουθήσουν και να συμμετάσχουν στο σεμινάριο χρειάζεται να διαθέτουν:

  1. Υπολογιστή με windows 7 ή μεταγενέστερα ή Mac (versions 10.9 , 10.10)
  2. Ακουστικά-μικρόφωνο (εξωτερικά ή ενσωματωμένα σε laptop)
  3. Γραμμή internet με τουλάχιστον 5 Mbps download και 1 Mbps upload

Ψηφιακές σημειώσεις, διδακτικό υλικό, χρήσιμοι σύνδεσμοι, έντυπο και ηλεκτρονικό υλικό σύγχρονη βιβλιογραφία, βεβαίωση παρακολούθησης θα είναι διαθέσιμα στους εκπαιδευτικούς για προσωπική χρήση.

Δήλωση συμμετοχής εδώ:

(κάντε κλικ εδώ)


O χώρος μας

Ζεστός, καθαρός, οικογενειακός

Εmail Us

Θέλετε να βοηθήσουμε εσάς ή το παιδί σας?

Kαθημερινά απαντάμε σε όλους τους γονείς και τους ενημερώνουμε με ποιούς τρόπους μπορούν να βοηθήσουν το παιδί τους.

Εμπειρία

16

ΧΡΟΝΙΑ υπευθυνότητας

Online Κοινότητα

Έμπνευσή μας η οικογένεια

Γνωρίσαμε

2000

ΠΑΙΔΙΑ. Παίξανε & μάθανε μαζί μας.

Εξειδίκευση

25

ΘΕΡΑΠΕΥΤΕΣ. Μία ομάδα γεμάτη ζήλο.