210 8145 670

Dear teacher help me to help you
Mindful teaching for dyslexic learners


ΔΩΡΕΑΝ ONLINE ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ - Σάββατο 10 Ιουνίου 2017

Η «λεξιμάθεια» με 17 χρόνια εμπειρίας στο ενεργητικό της, τολμά και πηγαίνει τις υπηρεσίες της ένα βήμα εμπρός, σας καλωσορίζει στις ψηφιακές της τάξεις και σας υπόσχεται μία μοναδική εμπειρία παροχής γνώσης με αλληλεπίδραση.
Στόχος μας να υποδεχθούμε τη νέα τάση στην εκπαίδευση και να υποστηρίξουμε την καινοτομία και τη δημιουργικότητα, δίνοντας την ευκαιρία σε όσους δασκάλους και καθηγητές το επιθυμούν να έχουν πρόσβαση σε μία ολοκληρωμένη εξ αποστάσεως εκπαίδευση

Κατά τη διάρκεια του σεμιναρίου θα παρουσιαστούν και θα συζητηθούν θα εξής θέματα:

  • Δυσλεξία και ερευνητικά δεδομένα.
  • Διαφορές ανάμεσα στην Ελληνική και την Αγγλική γλώσσα. Γιατί οι έλληνες μαθητές με δυσλεξία δυσκολεύονται τόσο πολύ στα αγγλικά;
  • Ποια γνωστικά αντικείμενα αξιολογούμε προκείμενου να γνωρίζουμε τη  μαθησιακή ετοιμότητα του μαθητή στην αγγλική γλώσσα;
  • Τι σημαίνει πολυαισθητηριακή διδασκαλία και γιατί χρειάζεται να  ενσωματωθεί στη διδασκαλία;
  • Πώς διαβάζει και πώς γράφει στα Αγγλικά ένα παιδί με δυσλεξία;
  • Ποιες είναι οι βασικές στρατηγικές και τεχνικές προκειμένου να  βοηθηθεί ένα παιδί με δυσλεξία στην εκμάθηση της αγγλικής γλώσσας;

Έχοντας παρακολουθήσει το ωριαίο σεμινάριο και έχοντας εξοικειωθεί με τη διδακτική προσέγγιση και τη φιλοσοφία μας, ο καθηγητής θα είναι σε θέση να παρακολουθήσει κάποια/ες ή όλες τις επόμενες ενότητες:
ΕΝΟΤΗΤΑ Α: Πώς αξιολογώ παιδιά με μαθησιακές δυσκολίες στην αγγλική γλώσσα και τι εκπαιδευτικούς στόχους θέτω.
ΕΝΟΤΗΤΑ B: Τεχνικές παρέμβασης στον τομέα της φωνολογικής επίγνωσης (ανάγνωση και ορθογραφία).
ΕΝΟΤΗΤΑ Γ: Τεχνικές παρέμβασης στο γραπτό λόγο και στη γραμματική
ΕΝΟΤΗΤΑ Δ: Διαχείριση δύσκολων συμπεριφορών μέσα στην τάξη

Εισηγήτριες Σεμιναρίου


Κοκκώνη Ανθή, Ειδ. Παιδαγωγός :
Η κυρία Κοκκώνη Ανθή γεννήθηκε το 1973. Είναι κάτοχος πτυχίου Κοινωνιολογίας από το Πάντειο Πανεπιστήμιο Κοινωνικών και Πολιτικών Επιστημών. Έχει παρακολουθήσει κύκλο μαθημάτων Παιδαγωγικού περιεχομένου και έχει αποκτήσει Μεταπτυχιακό Δίπλωμα Ειδίκευσης στη Δυσλεξία διετούς φοίτησης (ΜΕd. in Specific Learning Difficulties), από το University of Swansea, Wales (UK) από όπου και αποφοίτησε το 1999. To 1997-1998, σε συνεργασία με το University of Swansea και το British Dyslexia Association (BDA), εργάστηκε ως Υπεύθυνη Ειδική Παιδαγωγός μιας ομάδας παιδιών με μαθησιακές δυσκολίες σε Δημόσια δημοτικά σχολεία της Ουαλίας. Από το 1998-2001, η επαγγελματική της προϋπηρεσία περιλαμβάνει την απασχόλησή της ως Ειδική Παιδαγωγού σε ιδιωτικά κέντρα αποκατάστασης μαθησιακών δυσκολιών σε παιδιά και εφήβους. Είναι κάτοχος άδειας διδασκαλίας δημοτικής εκπαίδευσης σε κανονικά και ειδικά σχολεία, πιστοποιημένη από το Υπουργείο Παιδείας της Αγγλίας και έχει λάβει εξειδίκευση στον τομέα της δυσαριθμησίας. Το 2001, εργάστηκε στο Κέντρο Ερευνών για Θέματα Ισότητας (Κ.Ε.Θ.Ι) ως υπεύθυνη του έργου υποστήριξης, συντονισμού και διαχείρισης του προγράμματος: «Δράσεις ποιοτικής αναβάθμισης των Κέντρων Δημιουργικής Απασχόλησης Παιδιών». Το 2010-2011 εργάστηκε στο Σχολείο Δεύτερης Ευκαιρίας στο Ίλιον όπου και ανέλαβε τη διάγνωση αλλά και τον σχεδιασμό προγραμμάτων παρέμβασης ενηλίκων (18-60 ετών). Από το 2001 είναι ιδιοκτήτρια του πρότυπου Κέντρου Λόγου και Μάθησης, με την επωνυμία «λεξιμάθεια». Απασχολεί 25 αυστηρά εξειδικευμένους επιστήμονες: ειδικούς παιδαγωγούς, λογοθεραπευτές, εργοθεραπευτές, ψυχολόγους, κλινικούς ψυχολόγους, νηπιαγωγούς και κοινωνιολόγους. Το 2012 το κέντρο «λεξιμάθεια», συνεργάστηκε με το Πανεπιστημίου Αθηνών αναφορικά με την εγκεφαλική οργάνωση των μαθητών μέσα από πρωτοποριακές, για τα ελληνικά δεδομένα, μεθόδους απεικόνισης εγκεφάλου. Η κυρία Κοκκώνη έχει συμμετάσχει σε πληθώρα διεθνών και τοπικών συνεδρίων και σεμιναρίων. Διοργανώνει κύκλους σεμιναρίων με ποικίλη θεματολογία και άρθρα της έχουν δημοσιευτεί σε επιστημονικά περιοδικά και εφημερίδες. Η συγγραφική της δραστηριότητα περιλαμβάνει την έκδοση βιβλίου για την διδασκαλία της Αγγλικής γλώσσας σε παιδιά με μαθησιακές δυσκολίες (5μελής ομάδα). Το 2012, ανέλαβε επίσης τον αρχικό σχεδιασμό, υπό έκδοση βιβλίου για τη δυσαριθμησία. Είναι γνώστης της νοηματικής γλώσσας κωφών και μιλάει άπταιστα Αγγλικά και Γαλλικά. Είναι παντρεμένη και μητέρα δύο παιδιών.

Περικλέους Κατερίνα, Ειδ. Παιδαγωγός :
Γεννήθηκε στην Αθήνα το 1975. Σπούδασε Αγγλική Γλώσσα & Φιλολογία (Εθνικό & Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών) κι απέκτησε Πτυχίο Master M.Ed στις Ειδικές Εκπαιδευτικές Ανάγκες (Πανεπιστήμιο Leeds). Έχει εκπαιδευτεί στην Εφαρμοσμένη Ανάλυση Συμπεριφοράς και στους εναλλακτικούς τρόπους επικοινωνίας σε παιδιά που βρίσκονται στο φάσμα του αυτισμού (TEAACH, PECS). Από το 1999, η επαγγελματική της προϋπηρεσία περιλαμβάνει την απασχόλησή της ως Ειδική Παιδαγωγού σε ιδιωτικά κέντρα αποκατάστασης μαθησιακών δυσκολιών σε παιδιά και εφήβους. Εξειδικεύεται στη διδασκαλία Αγγλικών στα παιδιά με μαθησιακές δυσκολίες.. Η κυρία Περικλέους έχει συμμετάσχει σε πληθώρα διεθνών και τοπικών συνεδρίων και σεμιναρίων. Συμμετέχει επίσης ως εισηγήτρια σε κύκλους σεμιναρίων με ποικίλη θεματολογία κι αρθρογραφεί σε περιοδικά για γονείς και παιδιά Έχει συνεργαστεί με σχολές γονέων, με Δήμους και το ΚΕ.Θ.Ε.Α. Η συγγραφική της δραστηριότητα περιλαμβάνει την έκδοση βιβλίου για την διδασκαλία της Αγγλικής γλώσσας σε παιδιά με μαθησιακές δυσκολίες (5μελής ομάδα). Είναι μέλος του EDA και της ΠΕΕΠ Αθηνών.


lexim

ΚΟΚΚΩΝΗ ΑΝΘΗ

ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΟΣ / ΕΙΔΙΚΗ ΠΑΙΔΑΓΩΓΟΣ

lexim

ΠΕΡΙΚΛΕΟΥΣ ΚΑΤΕΡΙΝΑ

ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΑ ΑΓΓΛΙΚΩΝ / ΕΙΔΙΚΗ ΠΑΙΔΑΓΩΓΟΣ

Σε ποιους απευθύνεται:
Απευθύνεται σε καθηγητές αγγλικής γλώσσας
που θέλουν να εμπλουτίσουν τις γνώσεις και τις δεξιότητές τους και να εμβαθύνουν στα θέματα των ειδικών μαθησιακών δυσκολιών

Πότε;
Η ημερομηνία διεξαγωγής του διαδικτυακού σεμιναρίου είναι η 10/6/2017 στις 11.00 π.μ

Διάρκεια
: 1 ώρα

Χώρος διεξαγωγής:
Το σεμινάριο θα πραγματοποιηθεί στη νέα διαδικτυακή μας πλατφόρμα μέσω της Blackboard Collaborate. Οι συμμετέχοντες θα μπορούν να συμμετέχουν ενεργά και να υποβάλλουν ερωτήσεις μέσω του μικροφώνου τους ή γραπτών μηνυμάτων (chat)

Χωρίς κόστος συμμετοχής (απαραίτητη η εγγραφή πριν την έναρξη του σεμιναρίου)

Προαπαιτούμενα:
Οι εκπαιδευτικοί προκειμένου να παρακολουθήσουν και να συμμετάσχουν στο σεμινάριο χρειάζεται να διαθέτουν:

  1. Υπολογιστή με windows 7 ή μεταγενέστερα ή Mac (versions 10.9 , 10.10)
  2. Ακουστικά-μικρόφωνο (εξωτερικά ή ενσωματωμένα σε laptop)
  3. Γραμμή internet με τουλάχιστον 5 Mbps download και 1 Mbps upload

Ψηφιακές σημειώσεις, διδακτικό υλικό, χρήσιμοι σύνδεσμοι, έντυπο και ηλεκτρονικό υλικό σύγχρονη βιβλιογραφία, βεβαίωση παρακολούθησης θα είναι διαθέσιμα στους εκπαιδευτικούς για προσωπική χρήση.

Δήλωση συμμετοχής εδώ:

(κάντε κλικ εδώ)


O χώρος μας

Ζεστός, καθαρός, οικογενειακός

Εmail Us

Θέλετε να βοηθήσουμε εσάς ή το παιδί σας?

Kαθημερινά απαντάμε σε όλους τους γονείς και τους ενημερώνουμε με ποιούς τρόπους μπορούν να βοηθήσουν το παιδί τους.

Εμπειρία

16

ΧΡΟΝΙΑ υπευθυνότητας

Online Κοινότητα

Έμπνευσή μας η οικογένεια

Γνωρίσαμε

2000

ΠΑΙΔΙΑ. Παίξανε & μάθανε μαζί μας.

Εξειδίκευση

25

ΘΕΡΑΠΕΥΤΕΣ. Μία ομάδα γεμάτη ζήλο.